Mer listor åt folket!

För att jag inte har nåt vettigt att skriva och för att det är så roligt så kommer här en till lista med roliga frågor. =) Den här har jag helt ogenerat snott från Jenny.

Namn - Jessica

När vaknade du imorse? - Det vore fel att kalla det "imorse". Kl. 14 gick jag upp iaf. Somnade väldigt sent, eller tidigt...

Har du någonsin åkt buss i pyjamas? - Ja, varje torsdag kl. 12.48.

Är du hundrädd? - Ja, men inte lika mycket som förut tack vare lille Bellman. =)

Vad föredrar du för mönster? - Flower power!

Skulle du kunna äta levande sniglar om du skulle få 1 milj för det? - Ja, skulle antagligen spy som en hund men det kan det väl va värt.

Tycker du att danska låter roligt? - Roligt å roligt. Det låter grötigt.

Tror du på spöken? - Japp.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja, folk säger ju att dom varit med om det. Så vem är jag att säga emot?

Vilken färg har dina skor? - Svarta

Vem kysste du senast? - Niklas. Den här frågan är med på varje lista och jag har ett nytt svar varje gång. Haha!  
Stabiiilt!

Vem kramade du senast? - Hmm, låt mig tänka... Jo men det var nog Magnus faktiskt. Om man nu kan kalla det för kram...

När såg du din bästa vän senast? - Den 9:e januari kl. 13.20. Typ... ;)

Din favoritfilm? - La vita e bella.

Gillar du hästar? - Varken gillar eller ogillar.

När drack du alkohol senast? - 22:a januari på Ronja och Björns inflyttningsfest.

Är du oskuld? - Nej.

Ditt favoritband? - Kent!

Thåström eller Håkan Hellström? - Hellström

Var är dina syskon just nu? - Inte vet jag. Dom är väl hemma kan jag tro.

Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? - Try again med Dilba 

Är du vig? - Bara i fingrarna

Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Definiera "tillsammans"... Näää då, det har jag inte.

Vilken vän vet mest om dig? - Det står nog lika mellan Jenny och Bea.  

Vem är den perversaste person du känner? - Hamza!

Favoritdryck? - Blir nog Cola.

Favoritdryck innehållandes alkohol? - Nåt slags vitt vin.

Har du haft oskyddat sex? - Hrm, det kan ha hänt ja... Utomordentligt korkat för övrigt!

Vart vill du resa innan du dör? - USA och Japan.

Så där ja! Nu ska jag gå och handla mat. Hamburgare blir det idag, mumsfilibibblan!


Kommentarer
Postat av: Bea

"Har du någonsin åkt buss i pyjamas? - Ja, varje torsdag kl. 12.48"

Viss ironi eller har jag missat nått? :P

2011-02-06 @ 18:45:33
Postat av: Josabetth

Fåniga frågor får fåniga svar. =)

2011-02-06 @ 19:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0