Musikblogg och en liten tävling.

Har varit på jakt efter en bra musikblogg ett tag nu. Och nu har jag äntligen hittat en! http://www.weallwantsomeone.org Jättebra om man, som jag, vill ha tips om ny och bra musik. Bloggen beskrivs så här av författaren: 

"We All Want Someone To Shout For is a New York City based music blog founded by Will Oliver in the summer of 2008. I started the blog as a seventeen year old with a passion for music. It started out as a way for me to show my friends what music I was listening to. It grew into something bigger.
     The blog is built around my love for new music. As a result you can expect to find coverage on all the freshest music that indie rock has to offer."

Håller just nu på att plöja igenom hans lista på de 100 bästa låtarna från 2010. Bra skiiiiit! Så gå in och ta en titt vettja. =)


Sista avsnittet av Sherlock idag och jäklar i min lilla låda vilken cliffhanger det blev! Och självklart var det sista säsongen också. Surt! Men inte lika surt som det var för bror Johan som trodde att han bara behövde vänta en vecka på fortsättningen. Hehe. Dubbelsurt!


Lyckades vricka foten idag också. Och inte nog med det! Jag lyckades göra det stillastående också! Jag borde få medalj för den bedriften.

Appropå fötter så har jag röda strumpor på mig idag. Och varför har jag det då? Ni får följande alternativ att välja mellan:  
A) Jag ser fram emot morgondagens Alla hjärtans dag så mycket att jag redan kvällen innan ville bekläda mina fötter i kärlekens färg.
B) Jag har mentalt fastnat i tiden och tror att det fortfarande är den 24 december.  
C)Jag är en rödstrumpa.  

Jaaaa, vad tror ni? Kluuurigt va?  

Kommentarer
Postat av: Bea

Men de måste väl göra fler avsnitt med den cliffhangern? Hoppas hoppas hoppas...



Sen tror jag att du är en rödstrumpa!

2011-02-14 @ 06:13:54
Postat av: Bea

Men de måste väl göra fler avsnitt med den cliffhangern? Hoppas hoppas hoppas...



Sen tror jag att du är en rödstrumpa!

2011-02-14 @ 06:14:29
Postat av: Jenny

Eller D: För att dom ska synas bättre å då inte glömmas på i vissa speciella situationer ;)



Pöss på dig!

2011-02-14 @ 20:55:36
Postat av: Josabetth

HAHAHA! Exakt! Fan vad smart du ärJenny!



Pöss tillbaka!

2011-02-14 @ 23:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0