Nätter och ursäkter.

God natt!(?)

Jaaaa , jag veeet.
Klockan är typ mitt i natten och vettiga människor sover vid den här tiden. Men jag har aldrig varit särskilt vettig så därför slår jag till på ett litet inlägg.

Tidigt imorse blev jag väckt av världens jävla åskknall! Höll ju fan på att göra i brallan innan jag knappt hade vaknat ordentligt! Mycket obehagligt...

Ikväll så dök dom upp. Dom miljoner ursäkter till varför jag INTE skulle gå ut och gå. Jag visste att dom skulle dyka upp förr eller senare.

- Nääää, men jag ska ju titta på tv snart.
- Man kan väl få unna sig en lugn kväll nångång!
- Har jag inte lite ont i foten ändå?
- Jag har ingen lust!
- Osv, osv, osv......

Och nu tror dom som känner mig väl att det inte blev någon promenad. Men det blev det faktiskt! Inte en särskilt pigg och studsig sådan, men en promenad blev det. Kände mig oförskämt nöjd med mig själv efteråt. =)






Kommentarer
Postat av: Bea

Du är stark! De där rösterna är jobbigare än vad man tror. Kämpa på =)

2011-08-23 @ 05:14:46
Postat av: Josabetth

Tack snälla! =)

2011-08-23 @ 13:25:30
Postat av: Far

Ja sådär skall den tas den där jobbiga typen som är speciellt ettrig i början men belöningen fick du ju när det känndes skönt efteråt.

2011-08-23 @ 19:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0