Tröttmössa och en galet fin låt.

Sitter och väntar på Skins som börjar om två timmar och jag är sååå trött. Hur ska det här gå? Har haft en riktigt dålig kväll så jag är helt slut både i huvudet och kroppen. Men det är bara att tvinga sig att hålla sig vaken, för jag vill inte missa veckans tvhöjdpunkt. :)

Hoppas veckan som kommer går fort för nästa söndag åker jag hem till kära lilla Enköping. Och jag längtar så! Senast jag var hem var ju till jul och det är ju jättelängesen! Förut hade jag ju för vana att åka hem typ varannan månad men nu vet jag inte vad som har hänt. Saker kommer väl i vägen och ibland har man ju inte råd heller. Det är ju inte gratis att åka tåg om någon trodde det. :P Men skit samma, för om en vecka bär det av iaf! :D 



                                                          LYSSNA!  LYSSNA!  LYSSNA  LYSSNA!
                                           LYSSNA!                                                           LYSSNA!
                                                          
John Gibbons – When She Told Me  
                                           LYSSNA!                                                           LYSSNA!
                                                        LYSSNA!  LYSSNA!  LYSSNA!  LYSSNA!

Kommentarer
Postat av: Bea

Väldigt skön låt

2011-04-11 @ 06:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0