Packningsproblem.

Jaha, här sitter jag kl 2.25 en torsdagnatt och väntar på reprisen av Skins. Jag missade ju det i söndags bara för att kanalerna fick för sig att sluta fungera. Fan ta dom om det blir likadant den här gången! Då slänger jag ut tv:en genom fönstret! Typ...

Idag var jag och klippte mig också för att bli lite påskfin. Blev jättenöjd som vanligt. Skulle lägga upp en bild tänkte jag men jag såg så satans sleten ut på alla bilder så jag skiter i det helt enkelt. Nu är det bara lite toning som fattas så tål man fan och ses på sen. Hahahahaha! Sitter och planerar morgondagen lite smått också. Har många ärenden att komma ihåg så jag måste nog göra en lista. Listor är bra, det gillar vi. Ordning och reda! Och när jag ändå är inne på ämnet så måste jag komma ihåg att göra en packningslista också. Är alltid lika svårt att få med sig rätt kläder när man packar, speciellt när det vankas en liten utgång. Jag går ju mycket efter humör när jag väljer kläder. Och hur ska jag kunna veta vilket humör jag kommer vara på just den dagen? Det går ju inte! Så det är bara att råchansa helt enkelt. OBS! Dagens I-landsproblem.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0