Nattlig sentimentalitet.

DRA MIG BAKLÄNGES PÅ EN LITEN VAGN OCH KALLA MIG INGELA, VAD JAG LÄNGTAR HEM!!! Vill hem och krama om mina föräldrar, bröder och min kära lilla Jenny. Är ju så nedrans blödig nu för tiden så jag behöver verkligen lite närhet från mina nära och kära. Tittar igenom gamla födelsedagskort och brev som jag fått av familj och vänner och sitter och blir lite gråtmild... Jag har ju sån tur som har så fin familj och goa vänner!

Det är tur att mamma, pappa och brorsdottern Emma kommer hit redan på lördag för att fira brorsonen Hugos 2-årsdag. Då behöver jag ju faktiskt inte vänta tills jag är i Enköping. Och på lördagkvällen ska Emma följa med mig hem så ska vi ha en liten myskväll bara vi två. Frågan är vad man ska hitta på för nåt? Men en film, lite tjöt och en herrans massa godis funkar nog på en 12-årig tjej. Det funkar på hennes 25-årig faster iaf.... :P

Ja, jag veeeet. Jag sitter här mitt i natten och blir sentimental. OCH?! Är ju faktiskt rätt så uppfriskande att vara lite sentimental i nyktert tillstånd också och inte bara på fyllan. Sen att jag skriver det på min blogg istället för att säga det direkt till personerna i fråga, det är en helt annan sak. Ett steg i taget...

PUSS Å KRAM PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0