....

Då var uteserveringspremiären avklarad. Tog en nachotallrik och en cider på Strandgatan med Bea. Det var riktigt skönt att sitta ute, iaf tills solen gick ned. Så mysig kväll!

Sitter och väntar på att filmen "Lust och fägring stor" ska börja kl.0.15. Grymt bra film men jag vete sjutton om jag kommer lyckas hålla mig vaken. Har ju gått och fått ordning på mina fucked up sovtider så jag är ju trött nu redan. Åker man hem till Enköping så blir det minsann ordning på saker och ting, som tex sovtider. Göttans! =)

Mäh! Var det verkligen allt jag hade att säga?

Tydligen. För nu har jag suttit och funderat i en kvart på vad jag ska skriva mer, men kommer inte på något.

Tragiskt.... :P

Och nu har jag suttit i fem minuter till för att komma på en rubrik på eländet också! Jag har verkligen för mycket fritid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0