Min helg.

Har bara myst i hemmets lugna vrå. Hyrde film men blev bara riktigt nöjd med 1 utav 3. Tråkigt! Dom andra jag såg var Men who stare at goats och The invention of lying, dom var väl okej men inte så mycket mer.

Min kära bror, Jocke, ringde till mig i lördagsnatt. Full som ett ägg såklart.:P Han skulle ge igen för att jag fylleringde till honom förra helgen. Haha! Förstod typ hälften av vad han svamla om, men roligt var det! :D Vi bestämde iaf att vi nu var kvitt. Sen ringde han IGEN när han var på väg hem! Fattade ännu mindre av vad han sa den här gången. HAHA! Söta fulla lilla bror. <3 Tycker faktiskt det är roligt med fyllesamtal(i måttliga mängder). Den som ringar pratar så mycket strunt så det blir komiskt.

Den 13 nov är det Damsupé på Kåren och jag har redan börjat lura på vad jag ska ha på mig. Knepiga grejer det där. Speciellt när alla finkläder man har har blvit för små. Undar hur det har gått till....


Tack å hej mjukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0