After-School

Var på After-School på Kåren igår med fina Bea. Det var mycket trevligt! Vi käkade, drack,  satt och tjöta och titta på folk. :D Traffade lite bekanta också och det är alltid lika trevligt. Vi hade väldigt roligt iaf!! Dom stängde kl23 och då kom frågan upp: Backstage eller inte? Bea ville gå hem till sambon men jag kände inte för att gå hem. Så jag traskade iväg till Backstage ensam. Och det var ju en himla tur att jag gjorde det! ;-)

På vägen hem träffa jag på den fullaste karl jag nångonsin har sett! Jävlar vad full han va!! Där har vi definitionen av uttrycket ap-rak. Haha! Hade polisen sett han så hade han lätt hamnat i fyllecell.


Har hämtat min nya mobil också! Den är så söt! Vet jag vad jag ska pyssla med ikväll iaf! :D:D Så kul med ny mobil. Är så jädra trött på min gamla!! Ut med det gamla och in med det nya!!

Bjuder på en låt också så här på fredagskvällen.

Sia – Clap Your Hands

ENJOY!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0