Vad var det jag sa?!

Det blev precis som jag skrev igår. Precis! Jag känner mig själv jag! :P

Som tur är så har jag hyfsad koll på tentaskrivandet och känner mig därför rätt så lugn. Fick ju tom en extra dag, den ska vara inlämnad tisdag istället för måndag. Najsigt! Bra med en extra dag då hela lördagen går bort och då också automatiskt söndagen också. Tänker ju inte sätta mig och analysera etnicitet utifrån Giddens bakfull. Nä vet nån va!!

Imorgon blir det till att parkera röva i biblioteket och läsa ref.litteratur.  För självklart är det ju så att av alla dom böcker vi har behandlat under kursen så ska vi använda oss mest av tre utav dom. Och en utav dessa tre böcker är ju den som jag INTE har! Självklart! Jag är inte förvånad. Lite bitter. Men inte förvånad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0