Seg morgon och julmys.

Idag hade jag föreläsning kl 13.15. Skönt med sovmorgon! Jag ställde klockan på 11 för att få sova ut men ändå ha tid att kunna ta det väldigt lugnt. Och vad händer? Jo jag snoozar till 12.20! Det var helt sjukt vad trött jag var! Kändes som att kl var 6 när larmet gick igång. Blä! Så det blev ingen toppenstart på dagen direkt.

Men när man känner så så brukar det hjälpa att klä sig lite extra snyggt. Så jag slog på stort och tog på mig klänning till skolan. Nu låter det som att det var väldigt uppklätt men det är mera av en tunika. Kände mig rätt så het faktiskt så jag blev på bättre humör och det gick mycket lättare att gå till skolan.

Själva föreläsningen var rätt tråkig. Det är ju liksom inget nytt som kommer upp direkt. Tur att det är korta föreläsningar, bara 1h 45min. Riktigt najs!

Sen på kvällen var det dags för julmys på hög nivå! Nämligen pepparkaksbak hemma hos Bea. Magnus och Hamza var också där men det var nog jag och Bea som gick in för det mest. ;) Kommer inte ens ihåg senast jag bakde pepparkakor så det var jättekul. Hade lite julmusik på i bakgrunden så man kom i julstämning rätt så rejält. Fick med mig en hel burk med kakor hem. Det ska mumsas på kan jag säga! Kanske tar med några till familjen på julafton också, om det är några kvar då.... Skulle ju lägga upp bild på alla pepparkakor, för det blev rätt många, men jag hittar ju inte sladdskrället. En annan gång kanske... =)

Om en kvart är det " PSL på festival" och jag ska sitta bänkad. Kent ska ju vara med och som den kent-nörd jag är så måste jag ju bara titta!

Hmm, har bla skrivit om julmys och kent.... Vad ska jag lägga ut för låt då tro? Jo men denna såklart!
Kent – December :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0