Musiktips och kollbehov.

Dagens musikfynd: Armand Mirpour – I AM A VOLCANO EP . Hörde en utav låtarna på MTV och fastna direkt. =) Jag gillar verkligen den fina och trivsamma sortens musik. Min favorit är första spåret, I am a volcano.

Annars är det ju jul snart. Redan på fredag till och med! Så nu har jag börjat med mina listor på allt jag måste fixa inför både julfirandet och hemfärden till Enköping. Listor är bra, då får man koll på läget och det känns iaf som att man har kontroll. Och kontroll är bra, det gillar vi! Jag har i hela mitt liv trott att jag inte är en kontrollmänniska men har nu upptäckt och erkänt för mig själv att jag nog är det ändå... Eller kontroll kanske är fel ord, koll är nog bättre. Jag måste ha koll på saker och ting. Tider, platser, människor, väder, vad det kostar, osv osv.... Även om någon annan har tagit på sig ansvaret att ha koll så dubbelkollar jag alltid OM det skulle vara så att vederbörande inte har så stor koll som den säger sig ha. Sån är jag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0