Ibland har man tur.

Hade en sån ångest idag för att jag inte orkade gå på dagens föreläsning. Vaknade hemskt förkyld imorse. Men så såg jag sen att föreläsningen var inställd! Så jag missade ingenting! Yey!! Känns mycket bättre nu. :) Förkylningen har lugnat sig också så imorgon ska jag nog orka pallra mig iväg till skolan.

Har ju en lunch/Överbydejt också som jag inte får missa. :) Nu jävlar ska här hittas vinterjacka! Är så fenomenalt trött på min gamla jacka. Känner mig himske luffig i den och den är inte ens varm längre. Såg en snygg jacka på BikBoks hemsida men den butiken finns inte i Överby, såklart. Den finns på Torp i Uddevalla dock. Frågan är ju om man orkar ta sig dit och om det ens går några bussar dit? Får undersöka saken om det är så att gamle Överby sviker mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0