Dagen så här långt.

Idag gick jag upp okristligt tidigt för att pallra mig iväg till ett seminarium på skolan. Var ju inte jättebra förberedd kanske och det är ingen trevlig känsla. Kan inte förstå varför man lägger ett seminarium mitt i tentaveckan. Som om att man inta har nog att göra ändå. För man kan ju inte läsa boken i förväg. Eller kan man det? Näääääää!!

Magnus kom och gästspelade lite på vårt seminarium. Trevligt att ha någon man känner där. Kändes lite som den gamla goda pluggtiden. Sen gick vi och käka lunch på salladsbaren, god mat och trevligt sällskap. =) Kanske har lyckats lura med honom till Kåren på fredag också. Vi får se....

Så nu sitter jag hemma och pluggar och försöker desperat att inte somna. MÅSTE verkligen få ordning på mina sovtider. Det håller inte att man somnar kl 5 när man ska upp 7.30 för att skriva tenta. Håller inte I say!!

Måste lägga ut min nya favoritlåt också. Jag blir så glad av den!

Eliza Doolittle – Pack Up  Lyssna nu damnit!!


Kommentarer
Postat av: Bea

Redan snott den låten från din Spotify-lista och lagt över till mig ;)

Yay, tjöta på Maggan!

2010-12-08 @ 17:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0