Både upp och ner.

Har varit en konstig dag idag. Den började bra med föreläsning på ny delkurs. Vetenskapsteori handlar det om nu och det har jag ju faktiskt lite koll på, så det kommer ju att gå galant det här! Skönt att känna så inför en ny kurs för en gång skull. :P

Efter föreläsningen så var det dags att träffa Bea för en fika och mycket tjöt. Fikat utvecklades till lunch dock, man blir himske hungrig av att sitta på föreläsning. ;) Det var iaf jätteskönt att få prata av sig lite, jag behövde verkligen det. Man får alltid så kloka råd av Bea och hon står alltid på min sida. Det uppskattas enormt! =)=) Sen skadar det ju inte heller att hon fyllde i lite luckor från fredagens äventyr på kåren.... ;)

Kvällen är just nu inte lika trevlig dock. Ibland måste man ta beslut som gör andra människor besvikna och det är aldrig lätt. Men man måste ju faktiskt gå efter vad som är bäst för en själv och lita på magkänslan även om man framstår som en riktig bitch. ;) Alla kan ju faktiskt inte tycka om en, tråkigt men sant. Och nu är det gjort iaf och det är bara försöka att gå vidare. Tänkte vältra mig i riktigt ordentligt i självförakt och dåligt samvete kvällen ut. Sen får det banne mig vara bra!

Kvällens soundtrack: Those Dancing Days – Fuckarias 


Kommentarer
Postat av: Lilitha

Vilken trevlig blogg du har. Kika gärna in hos mig om du har lust. Jag skriver lite om vardagens magi ch lit annat hokus pokus. Kram Lilitha

2010-12-14 @ 00:43:59
URL: http://lilitha.blogg.se/
Postat av: Bea

Inte svårt att stå på din sida när du alltid har rätt ;) Förutom när jag har det :P

2010-12-14 @ 00:46:33
Postat av: Bea

Inte svårt att stå på din sida när du alltid har rätt ;) Förutom när jag har det :P

2010-12-14 @ 00:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0