Beas möhippa!

Imorron åker jag till Enköping! Tjoho! Ska bli så kul att få vara där ett par veckor och bara umgås med familj och vänner. Att träffa Beas familj i helgen gjorde att jag började sakna min egen familj jättemycket!

I helgen var det dags för Beas möhippa i Göteborg. Den blev jättelyckad! Vi var ett så härligt gäng och Bea verkade nöjd, och det är ju det som räknas. =) Men nu tänker jag inte skriva något mer om vad vi gjorde för det vill jag berätta själv sen. Det får inte bli så att jag börjar berätta och får ett "Ja, jag vet. Läste det på bloggen." Men lite bilder kan jag bjuda på! ;)


Huvudpersonen i sin fina krona.


Brunch och presentöppning.


Skönsång i studion.


Häng i parken. Bea och Jennie.


Erika och Therése.


Therése och Kathrine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0