Lyckad fest!

Tänk vilken tur att jag tog mig i kragen och gick på festen igår! Pratade med många sköna människor och hade jättekul! :D Pratade rätt mycket med en kille från USA som var där. Och jag måste säga att jag är grymt imponerad av min engelska. Det flöt ju på hur bra som helst! Väldigt kul att testa hur ens engelska håller i ett verkligt samtal. =) Och det var inte bara jag som tyckte det, han jag pratade med, en tvättäkta amerikan, tyckte jag hade bra uttal och ordförråd. Det ni!

Nä, så jag ångrar verkligen inte att jag gick! Grymt rolig kväll! Blev alldeles lagom berusad också. Perfekt! Och för att inte tala om hur jäkla snygg jag kände mig! Så surt att jag glömde ta bild! =( Men ni får tro mig helt enkelt. ;) Jag fick ihop en skitsnygg outfit med en mörkgrå top, min svarta utsvängda kjol och svart/grå-blommiga strumpbyxor. Piffade till det hela med röda naglar, röda läppar och stora silver ringar i öronen. Fick till och med till håret alldeles perfekt. Ja, ni hör ju! ;) Var också den enda singeltjejen på festen. I say no more.... ;)


Är på mycket bra humör idag, så det får bli den här låten: Håkan Hellström – Klubbland

Kommentarer
Postat av: Wifey

Wihoo! Härligt! :D

2011-01-25 @ 23:32:57
URL: http://rosellabeauty.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0