Äckligt bra låtar och drömgäster.

Heeeeej!

Här sitter jag och lyssnar på min Best of the best-lista
. Alltså en lista med mina 10 absoluta favoritlåtar. Den är dock under konstruktion, lägger ut hela här när den är klar. En sådan lista kan man ju inte bara rafsa ihop på en kaffekvart, den måste liksom värka fram.

Appropå det här med favoriter så pratade jag och päronen om vilka 4 personer man skulle bjuda på sin önskemiddag. Man får välja precis vilka man vill, död eller levande, känd eller okänd. Det är faktiskt jättesvårt! Men jag har två stycken klara iaf, Jocke Berg och farbror Ruben. Så i jämställdhetens namn måste ju dom andra två vara kvinnor. Klurigt klurigt....

Hör ju nu att jag bara har låtar på min Best of the best- lista som jag börjar gråta av. Det var ju muntert! Det är väl så med dom låtar som berör en mest. Men nån låt ska jag väl kunna hitta som både berör OCH piggar upp tillvaron lite!

Annars så lyssnar jag mycket på soundtracket till serien Treme. Den här är bäst: The Rebirth Brass Band – Feel Like Funkin' It Up - Live Street Mix Svänger som satan! :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0