Nån som vill ha en fryst fiskgratäng?

Ja men bra! Köp en fiskgratäng som bara kan värmas i ugn när jag inte har någon ugn. Bra där Jessica! Vad trött jag blir...

Den här dagen började bra, jag vaknade på ett bra humör. Men sen gick det utför... Så det var en jäkla tur att jag behövde gå och köpa nässpray för annars hade jag aldrig kommit ut på en promenad. Någon nytta ska man ju ha av att vara nässprayspundare.

Har varit övermänskligt sugen på choklad idag också. Eller något sött och onyttigt överhuvudtaget. Verkar som att jag blir mera sötsugen när jag är på dåligt humör. Men jag tog en riskaka jag. Fy fan vad tråkigt! Och då blev jag på ännu sämre humör bara för att jag satt och knapra på en torr jävla tråkig riskaka. Men hade jag köpt choklad och gett efter för djävulen på höger axel så hade jag ju mått ännu sämre. Suck...Aldrig blir man nöjd...

Men trots en riktigt pissig dag så har jag faktiskt något att se fram emot. Den 19 november är det nämligen Halloweenfest hemma hos Bea och Crii. Ska bli jättekul! Funderar så det knakar redan nu på vad jag ska kläda ut mig till. Har faktiskt ett par idéer. Men dom är hemliga än så länge... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0