Hemligheter och mini-makeover.

Tjohej!

Man kanske skulle skaffa sig en till blogg,
en hemlig blogg där ingen vet vem jag är. Jag hörde medan jag skrev det hur fånigt det lät, men ni fattar vad jag menar. För ibland, som tex nu, så har jag en massa funderingar som snurrar i huvudet som jag känner att jag vill skriva av mig om. Men jag kan inte riktigt med att skriva det här för det skulle inte låta riktigt klokt. För dom tankar som gnager i huvudet kan låta mycket värre än vad dom är om man tex är arg, frustrerad eller bara allmänt trött på ens tillvaro. Jag tror det skulle kännas väldigt befriande att skriva precis vad man vill helt anonymt.

Nåväl, jag ska lura på saken. Vem vet, jag kanske redan har en sådan blogg......


Annars så sitter jag där jag brukar en lördag, i soffan framför tv:en/datorn. Låg i soffan och lyssnade på musik när jag helt plötsligt kände mig väldigt trött på hela min skapelse. Så jag slängde dom alldeles för stora mysbyxorna år fanders och tog på mig en par tights och ett linne istället. Satte upp håret också, och vips så kände jag mig inte alls lika skabbig längre! Ett tips till er som har fastnat i mysbyxträsket. Tanken på att jag faktiskt såg ganska bra dök upp i skallen och försvann lika fort som den kom. Nåja, fick känna mig nöjd med min uppenbarelse i några sekunder iaf. Inte dåligt för en ensam lördaghemmakväll!

Är också väldigt bitter för att jag missade Juno på tv ikväll. Satans skit!


Kommentarer
Postat av: Bea

Hade faktiskt en hemlig blogg (på den tiden då det fortfarande hette dagbok dock) när jag var yngre. Det var ganska gott att bara kunna skriva av sig spontana saker, eller saker jag fudnerat på länge utan att någon jag kände läste det. Och faktiskt få vettiga åsikter tillbaka ibland av andra som läste..

2011-10-16 @ 02:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0