Skrivkramp och framtida författarplaner.

Halojse!

Jäklar vad svårt det är att få ur sig nåt på bloggen när jag är i Enköping. Dom som min blogg i stort sett riktar sig till bor ju i Enköping och då kan jag ju liksom dela med mig av saker till dom direkt när jag är här. Jag skulle ju iofs kunna skriva om vad jag har för mig här borta, men jag måste ju spara lite att prata med Bea om när vi ses nästa gång. =) Vilket jag hoppas blir ganska snart eftersom jag styr kosan västerut på tisdag.

Jag hade ju tänkt skriva ett ganska upprört inlägg om folk som har åsikter om och dömer andra människor fast man inte har en jävla aning om vad man pratar om. Men jag märker nu att jag inte hinner det för snart börjar How I met your mother. Men jag får återkomma till ämnet. Påminn mig om jag glömmer bort det!

Gillar för övrigt inte att det läggs ut på Fb vilka låtar jag lyssnar på på Spotify. Inte för att jag skäms över min musiksmak utan för att jag vill bestämma SJÄLV vilka låtar jag vill dela med mig av på Fb. Så jag tog bort det helt enkelt. Tjolahopp!

I fredags var det förresten Jennys födelsedag och det firade vi med en utgång. Jäklar vad roligt vi hade, fru Pettersson och jag! Haha, det kommer bli en grym titel om jag skulle få för mig att skriva en bok om oss två. Hihi!

Kommentarer
Postat av: Bea

Börjar ju misstänka att du har flyttat för gott men inte vågar säga nått :P



Tragiskt hur dessa tv-program får störa våra tankar och bloggning, de är så de kontrollerar oss!

2011-10-07 @ 05:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0