Funderingar i punktform.

Jaaa, vad fan ska man säga...... Jag tror jag tar det i punktform.


x  Folk som jobbar på Radiotjänst har inget liv. Fick ett samtal från dom igår vid 18-tiden. En lördagkväll.

x  Har kommit på att jag gillar Eva Dahlgren väldigt mycket. Bra artist och bra människa.

x  Helgen har varit en sån riktig göttig grubblarhelg. Men för ovanlighetens skull så har jag faktiskt kommit fram till saker också. Bra saker. Förvirrande saker.

x  Har en finne i näsan. Det gör jävulusiskt ont!

x  Igår när jag skulle sova så kände jag helt plötsligt en väldigt varm och harmonisk känsla i hela kroppen. Jag börjar också le. Vad var det tro?

x  Jag längtar till julen och Enköping. Jättemycket!

x  Fars dag om en vecka. Jag får INTE glömma det i år.

x  Denna månad är ju som sagt lite knaper. Får hålla mig till att köpa sånt som man behöver för att överleva typ. Och då blir jag ju såklart så shoppingsugen som jag aldrig varit förut. Jag blir så jävla irriterad! Och det är INTE för att jag inte har råd att "unna" mig saker. Nej, det är för att jag blir aldrig nöjd. Herregud, jag har mat, en säng att sova i, kläder att ta på mig. Varför måste man ha nya grejer hela tiden? Var lite nöjd och tacksam för det du faktiskt har nån jävla gång!

x  Jag skulle ju köra yoga idag. Nu är klockan 02.13. Hmmm...

x  Lyssnade på en dokumntär på P3 idag om "Tobleroneaffären". Den var intressant. Bra att promenera till.

x  Hade en MYCKET obehaglig dröm om Per Morberg i fredagsnatt. Försökte titta på hans matprogram idag, men det gick inte. Tack för det drömjäkel!


Kommentarer
Postat av: Far

Nu blir jag nyfiken på vilka bra saker du kom fram till, skriv ner det eller så tar vi det på torsdag.

2011-11-07 @ 11:22:45
Postat av: Josabetth

Mmm, vi får se... Är inte riktigt färdiggrubblad än.

2011-11-08 @ 01:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0