Tösabiten!

Tjolahopp tjolahej! Det blev en tjej!

Jajemen, jag har blivit faster för åttonde gången till en underbar lite flicka. Är så glad för att hon och föräldrarna mår bra! Det blev en händelserik vecka eftersom jag fick äran att vara barnvakt. Det var bara kul! Kul också att detta händer någonting överhuvudtaget! Kändes skönt att vara lite upptagen. Inte heller så dumt att få spendera lite kvalitetstid med bror och hans familj, även om det blev under lite speciella omständigheter.

Hur är det annars då? Jo fan! Det är banne mig inte så dumt! Kollade på Så mycket bättre idag. Var ett ganska bra avsnitt. Gillar verkligen Timbuktu, han verkar vara en riktigt hyvens kille. Men Wiehe är jag lite trött på. Nedrans gnällspik!

Annars så har jag inte så mycket nytt att komma med. På Flottberget intet nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0