Pris, salvor och förträngd fåfänga.

Tjo!

Fick mitt pris hem med posten idag.
Har sniffat lite och det verkar lovande så långt. Ska prova rengöringen och nattkrämen idag innan jag går och lägger mig. Hoppas det passar min hud bra.

Appropå krämer och sånt så har jag ju haft små sprickor i mungipan hur länge som helst, känns det som iaf. Men det är väl ett par veckor kanske. Men skiten vägrar ju att läka! Så idag pallra jag mig till Apoteeeeket för att inhandla en magisk salva. Jag fick hjälp att hitta en som var precis mot detta. För 75 spänn!!! Är det bara jag som tycker det är liiiiite dyrt för en salva? Jag måste ju verkligen snåla den här månaden så en salva för 75 spänn kändes väldigt ovärt. Får hoppas att den är jävligt bra nu då! Annars blir jag putt... 

Nu är det november så jag tyckte det var dags att plocka ned vinterjackan från vinden. Tyvärr så var jackskrället något fulare än vad jag kommer ihåg. Sitter ju som en jäkla potatissäck! Men det är bara att hänga fåfängan åt sidan och se glad ut. För att köpa en ny jacka finns inte på den ekonomiska kartan. Har ju för fan knappt råd att köpa en stackars salva till mitt missfoster till mungipa. Tur att jag kan känna mig snygg om fötterna iaf, i mina nya snygga vinterkängor. Alltid nåt! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0