Ditt och datt.

Tjohej!

Kom precis på
att jag skulle behöva boka tvättid. Men aldrig i helvete att jag går ned i källaren så här dags! Får ta det imorron istället. Måste komma ihåg!

Idag försökte jag experimentera fram någon slags festfrisyr. Kan vara kul att variera sig lite tänker jag. Men det gick ju åt fanders som vanligt. Det där med hår och smink är fan inte min grej. Bara att konstatera.

Igår när jag skulle sova så började jag frysa något så jävulskt. Det bara kom sådär! Men jag har hört att om man fryser så kan det vara ett teckan på att man förbränner kalorier. Har ingen aning om om det är sant, men det kan ju vara en liten tröst när man ligger huttrandes under täcket med pälsmössa och ullpyjamas och försöker sova.

Var för övrigt tvungen att googla ordet "experimentera" för att se hur det stavades. Har ju alltid haft lätt för stavning. Jag blir verkligen dum i huvudet av att vara arbetslös....

Snubblade över den här låten idag. Airiel – In Your Room Den är väldigt lång, men väääldigt bra! Väääldigt bra I say!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0