Dagens utmaning och soffmys.

Oj oj, hur ska detta gå? Som ni vet så har jag väldigt knasiga sovtider nu för tiden. Men inatt så somna jag faktiskt vid halv 2 nånting. MEN eftersom jag hade sovit så mycket på dagen så vaknar jag typ vid 6 och kroppen min vägrar att somna om. Vid 9 konstaterade jag surt att det var bara att pallra sig upp. Och nu har jag tänkt att INTE sova nånting på dagen för att kunna var riktigt gristrött ikväll och somna en bra tid. Problemet är ju bara att denna griströtthet har infunnit sig nu, kl 13.... Så jag säger igen, hur ska detta gå?

Men det är ju trevligt med lite dagsljus iaf. Känns lite ovant och väldigt....ljust....

Ikväll är det Damsupé också på Kåren. Och jag ska inte dit för första gången på tre år. Känns lite konstigt men skönt. Är ju så trött på Kåren nu så det känns jäkligt gött att se fram emot en myskväll i soffan framför Så mycket bättre och Buffy istället. =) Min favoritkaraktär i Buffy ändras hela tiden, men just nu är det Giles. =)=)



 


Kommentarer
Postat av: Bea

Spike! ;)

2011-11-27 @ 10:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0