Tenta, fest och livsfarliga möbler.

Tjolahopp tjolahej!

Den här veckan är det hemtentskrivning som gäller. Och jag har faktiskt, tro det eller ej, börjat skriva redan idag! Blev ju inte en hel roman kanske, MEN jag har börjat iaf. Ja, jag är förvånad själv.

Och som belöning för veckans slit så blir det fest på lördag. Bartömning på Kåren, tjohooo! Ska bli såååå kuuuul! Synd bara att klädkoden är vit klädsel, har ju fan inga vita kläder förutom några skabbiga gamla linnen. Känns ju inte så partey... Har ju iofs en klänning som skulle kunna funka men när jag provade den så såg jag att den var lite vääääl urringad. Men det kanske man kan bjuda på när det är sista festen för terminen och allt. Hahaha!

Nåväl, nog om mina klädproblem. Tack vare min säng så har jag gått och blivit invalido. Sängjäveln håller inte bara på att braka ihop, den är fullkomligt livsfarlig också! Hej hej, stora feta blåmärke på smalbenet!


Timbuktu – Resten av ditt liv Den här låten MÅSTE bara spelas på förfesten på lördag, vare sig pöjkarna vill eller inte! Så det så! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0