Film vs bok och creepy natt.

Såg mig en liten film idag sådär mitt på dagen och mitt i veckan. Crazy! "Eat, pray,love" var iaf filmen jag såg och jag blev lite besviken. Den är ju baserad på en utav mina absoluta favortiböcker så jag tänkte att jag måste se den. Men boken är ju sååååå mycket bättre än filmen! Filmen gick aldrig ned på djupet på det allra viktigaste med boken, den var för ytlig helt enkelt. Och då missar man ju hela poängen och budskapet som kommer med boken. Nä, läs boken istället för att se filmen!


Idag vaknade man upp till snöoväder också. Charmigt! Man gör fan samma misstag varje år, nämligen att börja hoppas på vår alldeles för tidigt. Så där fick jag på käften för min "Våga vägra vinterjacka"-kampanj.


Ja just det! Nu ska ni få höra något creepy. Inatt sov jag inte bra alls och vaknade tre gånger och hade svårt att somna om. Men lyssna på det här! Första gången jag vakna så var kl. 3.33. Andra gången så var den 4.44. Och som ni säkert har räknat ut vid det här laget så var klockan när jag vaknade tredje gången så mycket som 5.55! Jag trodde fan inte mina ögon när jag kollade på klockan! Läskigt...

Och vad betyder nu detta? Varför vaknade jag på just de här klockslagen? Ja, jag vet inte! Var en väldigt konstig och orolig natt överhuvudtaget. Eftersom jag numera sover på golvet så kanske min kropp tror att jag har gått och blivit luffare och väcker mig därför en gång timmen så att jag ska kolla att ingen har snott mina grejer. Måste fixa min säng...

Kvällens låt fick jag av Bea: Slipknot – Snuff I like it a lot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0