Trasig säng och fläskläpp.

I´M BACK!!

Igår blev jag hemskt festsugen och det var ju meningen att vi skulle festa med klassen men det blev inte av. Så handlingskraftig som jag är så ordnade jag festsällskap ändå. Har jag väl ställt in mig på fest och inhandlat vinflaskan så finns det ingen återvändo. =)

Och kvällen blev både bra och dålig. Hade jätteroligt på Kåren och träffa många roliga människor. Men samtidigt så fanns det lite mindre trevliga element också... FOLK!! Åh, vad jag skulle vilja avreagera mig här! Men det känns inte så passande. Vilken tur att jag ska träffa Bea imorgon så jag kan avreagera mig på henne istället. ;P Kan ju sammanfatta kvällen såhär: Trasig säng(igen), fläskläpp och min nalle heter numera Karl-Bertil. =) 


I fredags så hyrde jag "Despicable Me" också och vad bra den var! Den var så mysig och roligt. "It´s so fluffy!!" HAHAHA! Så den kan jag verkligen rekommendera. :D


Kvällens låt: Rihanna – What's My Name? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0