Våga vägra rubrik!

Händelserik dag idag, eller ja förmiddag iaf. Upp i svinottan för att dra iväg till skolan och jobba med grupparbete. Gick väl ganska bra. Har upptäckt att jag är ett riktigt litet kontrollfreak när det gäller grupparbeten. Who knew...:P

När vi var klara med gruppen så gick jag till en datasal för att skriva lite på själva arbetet(där dök kontrollfreaket upp igen)och där träffa jag på Magnus och Hamza. Alltid lika trevligt med sällskap när man ska sitta och skriva och det kändes precis som den gamla goda tiden igen. :) SOM jag kan sakna den ibland! Det vore trevligt om kan kunde tänka på framtiden med samma varma känsla...


Känner att jag skulla behöva ta mig till Överby någon dag också. Mina skor är väldigt leriga och sönder efter lördagsnattens äventyr. Så ett par nya skor skulla sitta fint. Sen finna det ju en massa andra roliga saker att titta på också, kläder, nya gardiner osv osv. När jag tänker efter så har jag ju varit på väg till Överby jättelänge men det blir ju aldrig aaaaaaav. Fy så lamt av mig! Ska det vara så svårt liksom?!


Annars så funderar jag på att sätta mig i skolan och plugga imorgon. Men hur mycket av det jag funderar på är det som faktiskt blir gjort? Har inga exakta siffror men inte är det mycket iaf....

Kvällens låt: Foo Fighters – Everlong - Acoustic Version

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0