Sur som satan!

Måste bara ta mig till Indiska snart. Har sett jättemycket snygga klänningar och kjolar på deras hemsida. Skitsnygga! Måste ju uppdatera vår/sommargarderoben lite. =)


Ja, just det! En annan sak också. JAG BEHÖVDE JU INTE GÖRA TENTAJÄVELN I FREDAGS! OCH LÄRARHELVETET SÄGER INGENTING! Säger någon att man ska göra EXTRAuppgifter så tolkar man ju det som att det är just EXTRA och inte ISTÄLLET FÖR som hon skulle ha sagt. Jag som hade sån jävla panik över att hinna med allt och så visar det sig att jag gjorde hälften av jobbet I ONÖDAN! Är det så svårt att kläcka ur sig "ni behöver inte göra tentan"?! FOFF!!!

Nu gick ju tentan åt helvete, så på så sett är det ju bara bra. Men va faaaaan liksom.... Men den här gången var ju läraren betydligt TYDLIGARE i sina instruktioner så nu vet jag vad som gäller den här delkursen. BARA våra spec.uppgifter och grupparbetet. INTE tentan.

Kommentarer
Postat av: Bea

Värdelös skit... Hur kan man missa att informera om en sådan sak?

2011-03-03 @ 06:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0