Min nya kärlek och ny låtpolicy.

Titta vad jag köpte igår! Den här underbart söta kjolen är min nya kärlek. I LOVE IT!  



Visst är den fiiiiiin? Ska nog försöka hitta lite fler kjolar för det är väldigt snyggt och jag trivs så bra i det.

Ja annars så är det en vanlig hemmalördag. Sitter framför datorn i brist på bra tvutbud, äter lite choklad och grubblar lite över livet. Kommer inte fram till något vettigt dock... Sen lyssnar jag ju på musik också, men det gör jag varje kväll iofs. Appropå det så har jag bestämt mig för en sak. Jag ska sluta att lägga ut låtar varje gång jag skriver. Jag tänker bara lägga ut låtar som det är något extra speciellt med. Antingen att det är en något så in i helvete bra låt eller utav någon annan anledning. Blir lite roligare och lite mer exklusivt då. =)

Så jag kickar igång min nya låtpolicy med denna lilla sång: Gustaf Spetz – Hold Me Like You Used To En underbar låt med en annu mer underbar text. Lyssna!

Kommentarer
Postat av: Bea

I love it!^^

2011-03-20 @ 00:52:48
Postat av: Josabetth

Jag misstänkte att du skulle göra det. =)

2011-03-20 @ 17:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0