Bettan, the superblogger!

Oj oj, fan vilken superbloggare man är då! Jag skriver ju så ofta nu för tiden så ni hinner väl inte med att läsa allt era stackare. :P Nääärååå, jag är dålig, jag vet. Man har man ingen lust att skriva så kan man ju lika gärna låta bli. Så tänker jag iaf!

Men idag har jag haft finbesök från Uddevalla, bror Johan och lille Hugo. Så trevligt så! Synd att det blev en snabbvisit, men det är ju bättre än ingen visit alls. =)

Nä fan nu skiter jag i det här! Har för mycket att tänka på just nu för att få ur mig ett något sånär roligt/vettigt inlägg.

Måste bara lägga till att man kan fan inte ha en bättre bästa vän än Jenny Larsson! Hon är awesome och jag är så glad över att hon finns i mitt liv. <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag känner samma sak för dig gumman! Jag är evigt tacksam över att vi läste Måsen :)

2011-03-24 @ 10:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0