Varde ljus.

Klockan är tre och det är banne mig fortfarande ljust ute! Whoopidoo!! Vi går mot ljusare tider gott folk. I like it alot!!

Tänkte försöka mig på någon slags sammanfattning/krönika av år 2010. Men jag vet inte riktigt hur detta ska gå till... Sen är jag ju så fruktansvärt dålig på att komma ihåg vad som har hänt under året! " Va, va det i åååår?!?!" Skulle ju iofs kunna ta dagboken min till hjälp, utan alla smaskiga detaljer såklart... ;) Det kanske skulle funka, skriva nåt litet om varje månad eller nåt. Hmm jag får lura på den... För nu har jag icke tid med sånt! Ska nämligen strax gå iväg och möta upp Bea för en liten fika. Eller kanske mat, känner att det börja suga i skräpmatstarmen lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0