Just ja!

Kom precis på att jag inte har bloggat idag! Ve och fasa! Men vad ska man säga, det har ju inte hänt särskilt mycket om man säger så. Har varit oförskämt glad hela dagen helt utan anledning. Skumt... Hade föreläsning på eftermiddagen som var offantligt tråkig, men jag var glad ändå. Var tvungen att gå och handla mat direkt efter skolan fast jag helst ville gå hem, men jag var glad ändå. Har haft en väldans långtråkig kväll utan nå bra på tv, men jag är glad ändå! Ja, ni hör ju! Låter ju inte riktigt friskt eller hur? ;P

Har också tagit ett beslut. Hör jag ingenting på hela dagen imorgon så tar jag tag i saken själv! Man måste ju våga chansa lite herregud! Så är det! Nu har inte ni en aning om vad jag svammlar om, eller Bea kanske har en liten aning.;)  Men det är ju det som är meeeningen förstår ni. Man vet ju faktiskt inte vem som läser den här bloggen....  Och jag får ju faktiskt vara så obegriplig och hemlighetsfull som jag vill. För det är min blogg damn it! Min bara min! MOAHAHAHAHAHAHA!

Kommentarer
Postat av: Bea

You go girl!

2011-01-26 @ 16:48:30
Postat av: Bea

You go girl!

2011-01-26 @ 16:48:58
Postat av: Bea

You go girl! Väntar med spänning.

2011-01-26 @ 17:56:30
Postat av: Bea

Din blogg är dum och lurar mig till att tro att mina kommentarer inte skickas =/

Där av spammingen :P

2011-01-26 @ 17:57:15
Postat av: Josabetth

Haha, ja det var ett jäkla tjöt. ;P

2011-01-27 @ 15:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0