Jag är så snäll så hälften vore nog!

Frrredag va det idag ja. Har tappat lite av den här mysiga fredagskänslan, vet inte var den har tagit vägen. Jag får leta under sängen eller nåt, där ligger det en massa skit. Tänker inte ens yttra vad jag hittade där under idag...

Ny delkurs tog sin början idag, nämligen biologisk psykologi. Inte riktigt min kopp te men det ska väl gå vägen hoppas jag. Fick lite extrauppgifter också, eller lite var väl fel ord. MYCKET extrauppgifter låter mer korrekt. Måste göra dom för att få ut mina poäng eftersom jag har varit och nosat lite på detta förut. Men ändå! Var dom tvungna att ta i så dom sprack när dom gjorde uppgifterna? Jag tycker nog inte det...

På eftermiddagen lyckades jag lura lilla Bea att ta en fika med mig. Att en del på hjärtat så det var skönt att få ösa ur sig all skit. Haha! Stackars människa! Vilken tur att jag är så himla söt så att hon inte tröttnar på mig. ;)

Efter fikat bar det av till Hemköp och när Bea skulle betala så hitta hon inte sin plånbok. Man såg hur paniken lyste i ögonen på henne! Så som den oehört snälla och empatiska människa som jag är så betalade jag för hennes varor. Såklart! Och vad händer precis när jag har betalat? Jo, då hittar hon plötsligt sin lilla plånbok! Hmm, det är å lurt med det här... :P

Måste också promota en helt ny blogg som min kära lilla Jenny har startat. http://evergrey.blogg.se/index.html  Den är helt färsk men jag tror den kommer bli grym! :D

Kvällens soundtrack: Linkin Park – Burning In The Skies

Tjingtjoho!

Kommentarer
Postat av: Bea

Var väl för väl att pengarna är tillbaka på ditt konto imorgon igen då, 1 kr i ränta fick du också ;P Tyckte att något skulle du väl få för tjänsten ^^

2011-01-28 @ 23:48:39
Postat av: Josabetth

Oh, man tackar! =)

2011-01-28 @ 23:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0