Hemma!

Det tar alltid emot lite att åka från Enköping och familj och vänner. Men när jag väl är hemma så känns det bara skönt. Men herreguuuud vilka isiga trottoarer det var här! Är ett under att jag lyckades ta mig från torget och hem utan att dra på arslet rejält! Sanda litegranna kanske....?

Är jävulusiskt hungrig också, som alltid när jag kommer från tåget. Men jag ska ta mig en smaskig frysmiddag och lite cola sen så det är inge synd om mig heller. Tror minsann att jag har en liten chokladbit som ligger och skräpar i skafferiet också... =)

Annars ska jag väl försöka få till en träff med Bea nångång i veckan. Var ju jääääättelängsen vi sågs nu! Men hon är ju så upptagen och viktig nu för tiden så vi får väl se när det blir....


Kommentarer
Postat av: Bea

Haha, vad var detta för attityd? Här har man saknat dig såååå mycket! Fast jag är ju så viktig och upptagen så är enbart tillgänglig för eftermiddagsfikor :P

2011-01-09 @ 23:37:45
Postat av: Josabetth

Attityd? Det var verkligen inte meningen. Är bara glad för din skull, att du är viktig och upptagen alltså. =)

2011-01-10 @ 00:28:04
Postat av: Bea

Oki ^^ Men skickar väl iväg ett sms eller skriver på fejjan under veckan då ;)

2011-01-10 @ 06:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0