Droppande kranar och kvällens Skavlan.

Det var något jag skulle skriva men tappade bort mig helt. Jag hör nämligen att kranen i köket står och droppar och då kan jag inte tänka på något annat än det ljudet. Men det värsta av allt är ju att jag sitter så skönt! Om jag reser på mig och drar åt kranen, vilket jag måste för att inte go helt bananas, så kommer jag ju inte sitta lika bekvämt som innan. Det vet jag för så är det alltid tamejfan!

Haha, medan jag skrev det här så sluta jag tänka på kranen. Men nu var det kört igen... Jag får väl gå och dra åt fanskapet då. Wait for it............

Och nä, sitter nu inte ens hälften så bekvämt som jag gjorde innan. Vad var det jag sa!



Känner mig helt plötsligt väldigt sugen på purjolök. Det var lite udda måste jag säga...



Tittade på Skavlan ikväll också. Hanne Vibeke Holst var gäst och det var något hemskt vad jag satt och störde ig på den stackars människan. Jag vet inte om det var hennes danska, hennes läppstift eller hennes oehört fåniga och dogmatiska sätt att se på kvinnor och män. Men det lutar nog åt det senare alternativet. 

Alex Schulman var också gäst. Jag gillar honom och hans sätt att skriva på. Har läst några kapitel ur hans nya bok på hans blogg. Språket är väldigt lättsamt men ändå smart med en lite fyndig knorr på det hela. Han skriver på en sätt som gör att man känner igen sig, vardagligt och fint. Han ska komma till högskolan och prata den 4 feb och jag funderar på att gå och lyssna. Får se om man kan få med sig något slags sällskap också. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0