Salig blandning.

Hej hopp i lingonskogen!

Fick precis fyllesms från Bea, brukar få det när hon är hemma och träffar familjen. Hehe. Hon e rolig hon!

Annars har det varit en ytterst händelselös dag. Lyckades dock snubbla över en rätt bra film på 5:an mitt på dagen. "Stockholm boogie" hette den, en svensk komedi. Har aldrig hört talas om den förut men den var faktiskt bra, rolig. Gillar när man stöter på nånting av en slump som man inte känner igen och så visar det sig att det är riktigt bra! Om det nu är en slump......


Sen har jag börjat ifrågasätta var jag egentligen står politiskt. Jag kanske inte riktigt är det jag tror att jag är. Men jag håller på att läsa på om saken och återkommer senare med en slutsats. Vilken cliffhanger va?


Kollade på Melodifestivalen ikväll också, men jag har inte så mycket att säga om låtarna. Det var rätt så tamt. Bäst ikväll var ju Lena Philipsson och hon var ju inte ens med och tävlade. Men jäklar vilken kvinna! Bra artist och snygg som fan! Gillar henne skarpt!


Dagens låt: Bob Sinclar – Rainbow Of Love (feat. Ben Onono) - Radio Edit Även denna sång kommer från Beas Party party-lista. Blir så glad av den. :D


Kommentarer
Postat av: Bea

Egentligen rätt tragiskt att det är när jag är med min familj som du får fyllesms :P



Väntar med spänning på upplösningen, vilken cliffhanger!

2011-02-20 @ 11:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0