Tentan och låttips.

Nu ger jag upp! Kommer ändå inte att få in något mer i huvudet nu. Har ju tenta imorgon om hjärna, nervsystem, sömn, perception och annnat diverse bröt. Men går det åt helvete så vet jag att jag har gjort mitt bästa iaf. Skulle hjärna(hihi) göra något annat imorgon än att skriva tenta men nu är det som det är. Får trösta mig med att jag har en lunch med Bea att se fram emot. =) Japp lunch, inte fika. Ni läste rätt. Crazy times! 

Hmm... Vad mer, vad mer...

Ja jag kan ju bjuda på en lite låt.  Erik Hassle – Are You Leaving Erik Hassles nya låt som är skriven av Martin Sköld och Jocke Berg från Kent. Då kan det ju inte bli annat än bra.=) Det är dom som har gjort alla låtar på kommande hans kommande skiva. Ska bli mycket intressant att lyssna på.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0