Härliga tider!

Good times my friend! GOOD TIMES! Jag har nämligen fått mitt studiemedel för vårterminen beviljat. Inte en dag för tidigt! Så nu är det bara att vänta på att lilla kontot ska få sig ett rejält uppsving! =)

Kände mig ovanligt tillfreds med mig själv idag. Och det hör inte till vanligheterna, så jag var tvungen att ta en bild för att dokumentera det hela.  


Ja, ni ser ju hur jävla glad hon e! Om ni undar vad det är som sticker ut från huvudet så är det en fin liten rosefett som sitter på mössan. En himske spretig sådan.

Tänkte också bjussa på en mycket bra låt: John Butler Trio – What You Want - Live Lyssna för bövelen!

Nu är det snart Couger Town. Är bästa att bänka sig i soffan så inte den bästa platsen blir tagen.

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0