Äsch!

Skulle hemskt gärna vilja vomera lite nu tack. Det illamående som jag just nu upplever vill bara inte gå över. Inte kul.

Har överhuvudtaget en väldigt konstig känsla i kroppen. Känner mig nervös och rastlös, men ändå inte på nåt sätt. Glasklart, eller hur?

Nåväl, imorgon är det heldag i skolan så en god natts sömn skulle inte alls vara i vägen. Fast det värsta med heldag måste ju ändå vara lunchen. Vart tar man vägen på lunchen? Försöka nässla sig in i nåt gäng som ska käka ihop eller gå hem och ensam peta i sig två sorgliga mackor och lite juice? Det beror ju lite på vad man är på för humör också. Men jag misstänker hur det kommer att bli... :P

Ja, det är inlägget hade jag ju lika gärna kunnat strunta i känner jag. Men nu orkar jag inte sudda, så det får va...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0