December!

Äntligen så är det december! November har verkligen seeegat sig fram. Julkänslorna börjar komma fram mer och mer nu. Var på adventsfika hos Johan och Jenny i söndags och det var så mysigt. Julmustpremiär och jättegott fika. Så gosigt att träffa Hugo och Polly också. Mysungar!

Igår fick jag hem mitt nya piercingsmycke också. Jag var lite nervös för att byta för jag har aldrig gjort det själv förut. Men det gick väldigt smidigt och det passar jättebra. Så här ser det ut, fast med vit sten:



Den är lite mer diskret än den förra, sticker inte ut lika mycket från näsan. Och sen är själva skruven mindre så jag behöver inte oroa mig för att den ska sticka ut från näsborren längre. Och folk slipper gå och tro att jag går och petar mig i näsan. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0