Dålig fantasi.

I brist på fantasi så kör jag en lista med frågor.

Vad heter du? Jessica

Vad är det för färg på byxorna du har på dig? Svarta

Vad lyssnar du på just nu? Min jullista

Vad gjorde du igår kväll? Tittade på Buffy. =)

Vad var det senaste du åt? Chicken tikka masala
 
Hur är vädret hos dig just nu? Snöblandat regn

Vem var den senaste personen du pratade i telefon med? Det var nog pappa Bo det.

Hur mår du idag? Neutralt

Vilken är din favoritdryck? Låter ju väldigt tråkigt men jag måste någ säga vatten.

Favoritdryck, alkoholbaserad? Vin eller cider.

Favoritsport? Fotboll. Om det är VM eller att någon jag känner spelar.

Vad har du för hårfärg?Mörkbrun

Vad har du för ögonfärg?Blågrå

Soluppgång eller solnedgång? Soluppgång

Antal syskon och deras ålder? Tre äldre bröder. 39, 35 och 30 år gamla.

Favoritmånad? Juni

Favoritmat? Köttbit med potatisgratäng. Pasta i alla dess former.

Senaste filmen du såg? Tror det var Love actually. Älskar den!

Favoritdag i vecka? Fredag

Favorithobby? Lyssna på musik.

Är du för blyg för att bjuda ut någon? Det beror väl på situation och person. Men nä, oftast inte.

Favoritlåt? Just nu är det Ulrich Schnauss – Nobody’s Home

Sommar eller vinter? Sommar!!

Förhållande eller One-Night-Stand? Beror väl på med vem....

Choklad- eller vaniljglass? En blandningav båda.

Hur bor du och med vem/vilka? I lägenhet med mig själv.

Vad läser du för böcker? Bra böcker.

Hur ser din musmatta ut? Har ingen.

Favoritsällskapsspel? Nåt med frågesport.

Favorit data/tvspel? Inte min kopp te.

Kan du nudda din näsa med tungan? Nej.

Kan du korsa ett öga åt gången? Huh?

Är du romantisk? Ja, det är jag nog.

Skulle du själv säga att du är lycklig? Det går i vågor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0