Enköping igen!

Ja med tanke på bloggtorkan här så kan ni ju kanske räkna ut att jag är i Enköping igen. Och länge har jag varit här också, sen 17 juli. Har verkligen dragit mig för att åka tillbaka till Thn den här gången. Det är ju så mysigt att ha familjen nära! (Och nej jag har inte glömt dig Jenny, jag räknar dig som familj sörrö. =)) Men när jag väl är tillbaka i Thn så är ju det himske mysigt det med förstås.  

Och vad har jag då haft för mig de här veckorna?

Jo det var ju fest på Fallens dagar. Jenny kom på en liten snabbvisit för att festa till det lite. Var på grym förfest hos Bea och Crii. Resten av kvällen blev lite knasig, men jag hade grymt kul iaf!

Sen bar det då av till Enköping och här har jag mest tagit det lugnt och umgåtts med nära och kära. Lite dagsturer har det blivit till bla Uppsala, GrönaLund och Västerås. Hittade ett par jeans i Uppsala! Jösses vad glad jag blev, för det händer inte ofta minsann!

Jeans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0