Sammanfattning och födelsedagsfirande.

Var hälsad!

Ja, den här veckan har jag inte promenaret mig själv till döds iaf.
Vet inte riktigt vad som hände... Soffpotäten i mig tog väl överhanden. Usch! Det blev en kort och en lång promenad, bättre än ingenting antar jag... Det som däremot har gått bra är ju maten, ingen "skräp" på vardagarna. Yey för mig! För cider på en fredag räknas inte som skräp. Det har jag bestämt.

Sammanfattningsvis så har det ändå varit en bra vecka med 0,7 kilos nedgång. Nu får jag hejda mig så att jag inte tynar bort! Hahaha! Ne då, det är bra. Det går ju inte uppåt iaf och jag känner att jag har kontroll på ett helt annat sätt nu än förut. Jag har ingen brådska....


I fredags var det dags för födelsedagsfirande. Söta snälla Bea bjöd mig på middag och det var så gott och så mysigt att sitta på uteserveringen och käka och tjöta! Bjuden på ute-middag blir man ju inte stup i kvarten så det kändes väldgt lyxigt. Efter middagen så blev det några cider hemma på Flottberget och sen blev det utgång på Backstage. Vi skulle ju egentligen till Butlers men vi var för fega för att prova ett nytt ställe. Säga vad man vill om Bs men där känner man igen sig iaf. :P Blev en jättetrevlig kväll!

Kan ju meddela mor och far att jag köpte att par skitsnygga svarta jeansleggings för mina presentpengar, så tack för det! Har dessutom en liten slant över till och med.... =) Kände mig faktiskt odrägligt nöjd med hur jag såg ut i fredags. Outfit - perfekt! Smink - perfekt! Hår - perfekt! Det är inte var dag som man åstadkommer den kombinationen. =)

// Stadens hetaste 26-åring

Ps. I fredags iaf. Nu? Not so much... Ds.


Kommentarer
Postat av: Far

Men det var kul att du hitta nåt fint med "presenten".

2011-08-29 @ 22:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0