Så nära!

Goder afton!

-0,9 kg på en vecka.
Retsamt nära ett helt kilo, men men det går neråt iaf. Hmm, det kanske kan komma att bli lite av en viktdagbok. Eller jag vete fan! Isåfall bara varje söndag om hur veckan har gått och så. Någon startvikt tänker jag INTE dela med mig utav, det behöver inte världen veta känner jag. Nåväl, lite promenader har det blivit iaf, torsdag och lördag. Blev ju så eftersom jag köpte skorna i onsdags. Annars så satsar jag på varannan dag så här i början. Jag tar pappa Bo´s råd och börjar väldigt försiktigt, annars så tröttnar jag bara. Sen hjlper det ju till att ha nya fina skor att gå ut och traska i. En annan grej som jag ska tänka på att inte ge upp om jag har en svacka. På´t igen bara!


På fredag blir det lite utgång också. Bea tyckte att vi måste fira min födelsedag och jag är ju inte den som sätter sig på tvären när det vankas fest. Ska bli kul! Får se vart vi ska ta vägen bara. BS är ju inte så dansvänligt och jag känner mig lite danssugen faktiskt. Nåja, den som lever får se!


Tänkte avsluta med just nu världens finaste låt: The National – Think You Can Wait (from the Film Win Win) Luta dig tillbaka och njuuut....






Kommentarer
Postat av: Far

Kul för dig att det gett resultat på en vecka, fortsätt så och så det viktigaste tålamod, tålamod.

2011-08-21 @ 23:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0