Projekt, mat och musik.

TJOLAHOPP!

Nu är projekt "Receptpärm" igång. Var och köpte mig lite plastfickor och en jättefin pärm idag. Nu är det bara papper i olika färger som fattas. Tyckte det var lite dyrt på Bokia. Så nu jäklar ska här bli ordning och reda!

Appropå recept så lagade jag nästan oförskämt god mat till middag idag. Gjorde egna hamburgare(!) som jag åt med en sallad på isbergsallad, roccula, tomat och citronsaft. Till det hade jag också halloumiost och tsatziki. Så jäkla gott!!

Just nu sitter jag och lyssnar igenom julilistan på musikbloggen jag följer. Finns några guldkorn här och där. Här är länken om ni vill lyssna själva. http://www.weallwantsomeone.org/?s=july

Har varit en bra dag idag, jag känner mig harmonisk. Köpte ingen cola trots att jag var OMÄNSKLIGT sugen. Bra där Bettan! *klappar på axeln* "Receptpärm" är ju inte mitt enda projekt utan vi har ju projekt "Ett hälsosamt liv" också. Nu lät det där verkligen inte som jag. Fy vad hurtigt! Men jag får väl försöka vänja mig....




Kommentarer
Postat av: Far

Bra Jessica!

2011-08-17 @ 22:33:56
Postat av: Bea

Redig tös ;)

Själv sitter jag och dricker Cola-Light till frukosten för mjölken var slut.

Och egna hamburgare är faktiskt oförskämt gott!

2011-08-18 @ 05:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0