Mina senaste och bästa inköp.

GOD KVÄLL!

Ikväll var det premiärpromenad med mina nya skor.



Fina va? Jag joggade en liten bit till och med och fick en galen puddel på mig som en riktig joggare. Haha! Skoran kändes bra iaf, inga skavsår eller så. En liten kvällspromenad satte fint det! Jag vägrar för övrigt att använda ordet "prommis" för promenad som är så himla populärt nu. Fånerier säger jag.

Var ju till Överby igår och det blev en riktigt lyckad runda. Hittade skor som ni ser ovan och lite annat smått och gott. Köpte färgade papper på Ica så nu kan projekt "Receptpärm" sättas igång när som helst. Fast just nu är jag lite distraherad av något annat. Jag köpte nämligen färgpennor igår och idag köpte jag min alldeles egna målarbok.

Tjejen i kassan: Ska det vara present?
Jag: Nej....

Jag älskar verkligen att måla i målarbok! Det är så rofyllt, nästan som meditation. Sen att jag lyckades komma över sjukt bra färgpennor gör ju inte saken värre direkt. =) Har ju ett tag gärna velat prova på att måla en tavla och jag tittade på duk och färger igår och det var inte så dyrt som jag trodde. Man kanske skulle testa nångång ändå. Blir det som jag har föreställt mig så kan det nog bli jäkligt snyggt. Hittar man inte den tavlan man vill ha så får man måla den själv. Dagens motto.

Nä nu ska jag måla i min målarbok. =)

Peace!


Kommentarer
Postat av: Far

Ser kanonfina ut!

2011-08-19 @ 00:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0