24/8-11!

Idag är ingen vanlig dag, för idag är det min födelsedag!! Jomen, hela 26 år är man nu. Bara fyra år kvar till 30..... Har trots det haft en mysig och lugn födelsedag. Är så glad och tacksam för alla gratulationer jag har fått. Har varit en jäkla trafik både på fejjan och i mobilen. Blir alldeles varm ända in i ben och märg!

Var till stan idag och köpte ett läppstift och ett linne som en present till mig själv. Köpte en bakelse också som var väldigt god, blev dock lite för gräddigt på slutet. Sen har jag bara tagit det lugnt och ätit god middag framför tv:en. Har tagit det lite väl lugnt till och med, glömde ju helt bort min promenad. Får ta det imorron istället.

Är fortfarande löjligt förtjust i att fylla år trots min höga ålder. Det är något speciellt med ens födelsedag ändå...

Första pris till snabbast gratulation går till Jenny Larsson, som skickade sms exakt vid midnatt igår. Så grattis till det! =)=) Alla tre bröder kom ihåg min födelsedag i år också. Bra jobbat! ;P Hehe!


Kommentarer
Postat av: Jenny

2011-08-25 @ 10:20:37
Postat av: Jenny

Tackar för de :) Härligt att vara först! Å grattis igen!

2011-08-25 @ 10:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0